close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 AllTogether 板
[徵女] 護花使者
Jun 28th 2013, 14:19

作者phillarry ()

看板AllTogether

標題[徵女] 護花使者

時間Fri Jun 28 14:19:25 2013

楓 一片片地落下 花 一朵朵地綻放 妳與我 的故事 就在今日 譜出新的樂章 初次見你 就被妳迷人的笑容吸引 此時間 岔了氣 失了魂 不知所措 眼神呆滯 妳大方的握緊我的手 把我從渾沌中拉回了現實 這溫暖的感受 是妳帶給了我 好在我之後的表現得體 拉近了我倆彼此的距離 約會結束 互道聲晚安 今日 有妳的陪伴 讓我對未來充滿了希望 好想對妳說 我現在 滿腦海都是妳的氣味 我喜歡 妳味道在我身邊 此刻 是我最幸福的瞬間 以上是我的創作 「幸福的氣味」 希望妳會喜歡 進入主題 我是個平凡的男子 沒有帥氣的外表和俊俏的臉蛋 但有顆溫柔的心 在愛情的世界中 妳式唯一 身高只有170 體重只有60 但身為運動健將的我 絕對有保護妳不受外人侵犯的能力 沒有碩博士的學歷 但有堅定和努力不懈的決心 相信人定可以勝天 樂觀進取 正面思考是我面對問題時的最佳良藥 沒有汽車、跑車、BMW 但有自給自足、固定儲蓄、投資理財的能力 雖然不能給妳物質上的享受 但我有時間 妳隨CALL 我隨到的陪伴是做得到的 以上是片面的我以及我能給妳的 以下是我想找的妳 住台北不超過桃園 能公主但不高傲不遜 有想法但不一意孤行 單身無曖昧從未紅杏出牆 生活健康無不良嗜好 待人誠信鮮少食言而肥 若能在此與妳相遇 我會把妳捧在掌心上 成為紅花旁最稱職的小草 期待遇見妳 建立我們的花園 用信件打開我們認識的第一步 waiting for you -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 203.77.66.14

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()