Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
[徵女] 期待認識台南高雄有緣的妳
Oct 25th 2013, 08:15, by tps0968

作者tps0968 (我不願讓妳一個人)

看板AllTogether

標題[徵女] 期待認識台南高雄有緣的妳

時間Fri Oct 25 08:15:04 2013

生命,是一條很曲折的河 瞬息萬變,一轉眼之間 百感交集的熟悉感受浮上心頭 曾陪伴我渡過許多孤獨無助、徬徨不安的日子,我卻這樣遺忘了 單身來的空白,希望能夠多些色彩,讓我不再那麼的黑白 想要出門有隻手可以牽,想要睡覺有人可以抱著睡 想要難過的時候有人可以陪著我,想要有人可以分享我的生活 原Po 台北人 男 34歲 電子工程師 碩士畢 在台南科學園區工作 收入穩定 平常喜歡 電影 閱讀 美食 (小吃以及海鮮都是我的最愛 當然如果有特殊的節日 也會去高檔餐廳犒賞自己) 我也喜歡到處走走 之前有去像花東 墾丁 澎湖 北海岸 以及像新社大溪的景觀餐廳以及大安溪峽谷 希望能認識台南高雄也願意真心相識的妳 拓展彼此生活圈以及未來會有穩定發展的機會 如果妳現在也有相同的願望 讓我們彼此兩人的交會希望在這裡可以實現 願意踏出彼此的第一步 能給彼此一個機會!期待您的來信 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.237.117.237

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()