Blogtrottr
批踢踢實業坊 C_Chat 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
Re: [閒聊] 華麗卡牌RPG塔防 CHAIN CHRONICLE
Sep 25th 2013, 02:49, by gungunit

作者gungunit (夢無十夜)

看板C_Chat

標題Re: [閒聊] 華麗卡牌RPG塔防 CHAIN CHRONICLE

時間Wed Sep 25 02:49:06 2013

一樣推廣一下Orz大的表單 表單填寫:http://goo.gl/XsuPz0 好友名單:http://goo.gl/KONdZG 這活動出來有段時間...我該拿的也拿的差不多了 想當時第一次的魔神活動 我打到20左右就要死要活 而且當時玩cc的也不多 所以沒辦法像現在這樣很容易幫人尾或尾人 看看自己靠著各式各樣的好友幫忙 打死了61隻 真的是有點感動 至於拿到了什麼 我最眼紅法老王了 所以這裡也不多講 只能說我只差聖王女了啊! 不過這活動一開始我就說過「如果抽的到聖王女我就剁掉」 所以沒抽到也好 只是還是有點小小遺憾 不知道以後還有沒有機會可以抽聖王女 聽到甚至有聖王女突滿的 真是內心各種感到不可思議... 這些都不是重點XD 我魔神抽累積到快要10000幣了 我決定等到一萬就統計一下各抽數量 到時候會PO數據到版上 時間剩不多了 祝沒到五十的趕快衝到五十 大家都能打到抽到好卡 還有我真的覺得安慰獎機制還不錯 希望Tony活動也有 最後 不免俗的要說 Pimba -- ─And she said なにもかを受け入れるのなら 傷はつかない -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 163.25.118.175 ※ 編輯: gungunit 來自: 163.25.118.175 (09/25 03:01)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()