Blogtrottr
批踢踢實業坊 Japan_Travel 板
 
Copywriters are the smartest people online

There are two great reasons to become a professional copywriter. Find out today and enroll in this $197 online course.
From our sponsors
[問題] RMaps離線地圖
Aug 8th 2013, 05:58, by e5585

作者e5585 (兩個月大喵咪等待認養)

看板Japan_Travel

標題[問題] RMaps離線地圖

時間Thu Aug 8 05:58:07 2013

各位前輩好,我這幾天都在做離線地圖, 下載的是商店裡的rmaps免費版 花了好幾個小時,依照這個教程 http://blog.udn.com/ada209/7947907 把離線地圖全都重新下載好了, 現在只要把Googleg上面的[我的地點]存成KML檔, 放入[rmaps]指定的資料夾中 有兩個問題想請教: 1. Rmap的[設定]裡面的[目錄], 路徑是:/storage/sdcard0/rmaps/ http://ppt.cc/u5Is 我找了好久,發現它竟然是在[我的電腦\LT25i - 內部儲存空間\媒體\rmaps] 我以為它會存在SD卡裡,請問我能把它改到SD卡裡嗎? 2. 我把[我的地點]存成KML檔,想要把它放置在[/storage/sdcard0/rmaps/]裡 可是它竟然跟我說: [此裝置不支援KML檔案類型。若它是媒體檔案,您可以嘗試使用Windia Media Player 將它轉換成可播放的類型,再進行傳送。您現在是否要略過此檔案?] 怎麼都不肯吃KML檔 我在離線地圖花了好久的時間,放棄實在不甘心,請問前輩們這兩個問題有解嗎? 我用的手機是SONY XPERIA V(聽說SONY很不貼心,我終於懂了QAQ) -- 沒有人可以無所不能, 所以才要更 謙 虛。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.174.112.177

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()