Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Need cooking inspiration?

Have a passion for cooking delicious meals or need inspiration for your next dish? Daily food fares to quench your palette when you subscribe to Recipe ideas.
From our sponsors
不推公館A'MOUR的結構式護髮
Sep 14th 2013, 21:16, by willbebetter

作者willbebetter ()

看板hairdo

標題不推公館A'MOUR的結構式護髮

時間Sat Sep 14 21:16:06 2013

今天去公館陳三鼎對面二樓的A'MOUR作結構式護髮 從一開始到結果都令我失望 別人一開始坐下來就主動問要喝甚麼 我弄頭髮則坐老半天都不主動問 真的口太渴了 就要一杯水喝 水是給我了 發現水杯上面蓋著白色印著A'MOUR的紙蓋好髒 當下喝一口就不敢喝了 弄的過程好像都是小助理 最後弄完了 頭髮的髮質沒有想像中好 髮尾還是很糟 感覺很乾 最後那個幫我吹頭髮的人說沒辦法一次護到好 所以他也承認沒有幫我護好 卻還收我這麼多錢 心裡卻是覺得剛開始還介紹說髮質會變多好都是騙人的 後來幫我結帳給我名片 結帳的時候發現洗髮二百元護髮一千元總共一千二百元 真貴 剛開始我只說我要護髮阿 還算洗髮二百元是怎麼回事 PO這篇文章的目的 是想告訴大家 對於結構式護髮不要太高的期待 還有另外一個重點是真的很貴 想知道最後幫我吹頭髮的是誰 請站內信詢問 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.167.81.81

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()