Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
TypePad Has the Tools

Looking for a premiere blogging service? Start your blog today on TypePad.
From our sponsors
找一首台語歌曲
Aug 23rd 2013, 00:31

羅時豐&林姍-感謝我有你

作詞:張云心
作曲:黃俊銘

女:感謝你陪我行過 風雨的路途
是你乎我看見未來有幸福
雖然有時也會軟弱 有時會失志
你總是乎我勇氣走下去

男:你是我一切 是我的天
就算有一日你甲我來分開
你是我一生變 甜蜜的記憶

女:因為有你 生命抹擱空虛
每一日攏是溫暖的春天

男:世情多變化 抹凍將咱拆散
一生一世我有你 來作伴

女:感謝我有你 心抹擱傷悲
我願陪你到海角天邊

男:有你在身邊 找到生命的意義
無人會凍代替你

合唱:你是唯一

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()