Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
提供遊戲載點被遊戲公司抓到判賠十萬!
Jul 5th 2013, 23:12

大家請小心別像我一樣倒霉......

幾個月前我提供了XX遊戲公司的載點給網友

今年暑假警察就找上門

說要請我去局裡說有人控告我侵權

原來是該公司遊戲製作人員

他說我在謀月X日提供他人遊戲載點

要像我索賠十萬損失不然就要告到我坐牢

我當然不福氣拒絕

之後上法院一省我敗訴之後再申訴二省又敗訴

我跟XX遊戲公司說拜託遊戲的那個載點又不是我上傳的

我只是提供網友我發現的載點而已

遊戲公司人員說誰叫你要這麼雞婆四處告訴別人

如今後悔莫急整各暑假泡湯要去打工環債務

整各很無奈我只負責提供載點

上傳檔案的人又不是偶

他門沒抓到主嫌卻抓我結案

警方說你也是幫兇到處散破遊戲載點一樣有罪

上傳遊戲檔案的主嫌還真調查中!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()