Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
離婚後發現前妻有外遇以及探視小孩問題
Nov 2nd 2013, 23:37

上個月我因為出差外遇 被老婆請徵信社逮到
後來法院判離婚 並且把兩小孩監護權都判給老婆
但老婆在離婚不到一個月內 就帶兩小孩住進一個男生家裡
而且彼此互稱老公老婆

我想請問幾個問題
1:如果我在離婚後 發現老婆在"離婚前"與該名男子有app line 曖昧...等 頻繁通話 我是否可提出告訴

2:離婚不到一個月內 前妻 就帶小孩與其他男人同居 並且互稱老公老婆
請問這有犯法的嗎?

3:如果探視小孩的話 我可否要求前妻讓我知道她現在跟小孩住在誰家 並且無時無刻前往該住處探視小孩?

以上幾個問題熙旺懂法律的朋友幫幫忙
謝謝你們

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()