close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[問題] 突破
Aug 4th 2013, 18:44, by PttTrump

[unable to retrieve full-text content]

女方,是我公司同事,公司見面機會不多(一個禮拜約1次),會用line聊天(我主動居多),認識約1個半月。

平常相處是聊聊工作.生活。我不會去聊她個人隱私(有沒有男朋友之類我不會去問)。line就發狀態,她有看到都會讚或她就半開玩笑的關心(她有回我就可以開心整天了),
例:有一次我line我發說[失落感]她回該不會失戀了了吧,我也解釋我沒女友。類似這樣吧

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()