close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
請問世界健身房的問題? (拒廣告推銷)
Jul 9th 2013, 11:50

請問世界健身房的問題?

本人今日去世界健身房

付了一個月的費用

想去運動一個月

但我聽說他們很會纏人

我也很討厭業務之類的人

所以我填假名假資料

但錢是真的有當場付清給他們,他們也有給我收據

但是

他們說下次我要帶收據跟身分證給他們看就可以進去了

可是我只拿收據給他們看難道不行嗎

一定要證件嗎?超麻煩的,我就是不想別人煩我

我就是不想被纏著被電話吵,所以才撒了小謊填假資料

這下好了,我姓名是假的怎麼有辦法拿證件給他們看?

我打算只拿收據,這樣行嗎?

如果我一直不拿出證件他們會找我麻煩或不准我入場嗎?

他們六點開門那六點就會有煩人的業務和教練嗎

(最煩,我只想安靜的運動但他們好像很現實又很煩)

到底要怎樣才能入場,每次入場都要出示證件嗎?

只出示收據可以嗎?

還有我是在a分店簽約的,能不能藉此收據到b分店去運動呢?

抱歉問了有點多,可是我只是想好好運動而已

請幫忙

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()