Blogtrottr
批踢踢實業坊 Beauty 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[神人] 上海面料展的大宇紡織or台灣富綢女業務
Oct 27th 2013, 23:17, by carthage

作者carthage (攝影是一種生活)

站內Beauty

標題[神人] 上海面料展的大宇紡織or台灣富綢女業務

時間Sun Oct 27 23:17:00 2013

想請版上大家幫我神個正妹阿!!! 上週去上海出差參加國際面料與輔料展 在地鐵車上遇到一個女孩子剛好也是要去參展 看她的吊牌也是台灣展區,攤位號似乎是台灣兩間紡織公司的其中一間 大宇紡織 or 台灣富綢纖維 很奇怪,那時候我走慢一點,跟在我後方的她腳步也變慢... 我走快一點的時候,發現她也跟上我的腳步。 我看著她的時候,她還對著我笑。(自我感覺良好?) 特徵: 1.黑色長頭髮、皮膚白皙、當天身穿綠色長版軍裝夾克、粉紅色小西裝外套、 黑色窄群、高跟鞋,手提白色小提包。 2.身高+高跟鞋約165cm 3.10/21開展第一天早上還有看到她出現在展位,後來下午到閉展就沒再看到她出現。 幫我神到的人,我給500p!拜託各位了 -- http://www.wretch.cc/album/carthage 底片攝影不只是攝影,更是一種生活方式。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 60.198.77.70

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()