Blogtrottr
批踢踢實業坊 Chat82gether 板
 
How to Make, Market, and Sell eBooks

Essential and free e-publishing methods to market ebooks at major retailers and personal sites/blogs. Sign up for this online course for just $29.
From our sponsors
[心得] 颱風天慘兮兮...
Aug 30th 2013, 07:50, by colleen1820

作者colleen1820 (白日夢)

站內Chat82gether

標題[心得] 颱風天慘兮兮...

時間Fri Aug 30 07:50:21 2013

哀... 我昨天接到消息整個人都無法入睡了 我在嘉義的宿舍全淹掉了 裡面有不少的合購物 YABBI款的硬信封包`騎士靴`男朋友抱枕 BALABALABALA...族繁不及備載 我加入合購板這三年來所有家當都在那...................... 這是幾十年來第一次這樣 房東阿姨跟阿北哭著跟我說他們很努力想要救我的東西 可是才一個小時就淹到胸口 我跟他們說沒關係東西我在買就好了人沒事最重要 結果為了處理這些事我跟團遲匯款了1個小時 迅速寫信給主購道歉並且馬上匯款 主購還一直安慰我沒關係颱風天出門要小心 很慶幸我暑假是不用待在學校的,所以我逃過了一劫 合購物...就算是擋災吧!!! -- 看完後請記得給原po一個鼓勵喔~ 歡迎分享看過之後的感想 不知道推什麼的話 ^把下面亮白色的文字直接複製貼上按enter就可以了 X1洽特就溫馨 分享謝謝你! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.37.73.12

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()