Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
Learn to create beautiful cakes from your kitchen.

Whether you are doing this for fun or to start a new business, this course provides the simple techniques needed to decorate a cake like a pro.
From our sponsors
[徵女]請進!我要預約雷神索爾二
Oct 25th 2013, 17:35, by issugar

作者issugar (小煜)

看板AllTogether

標題[徵女]請進!我要預約雷神索爾二

時間Fri Oct 25 17:35:12 2013

我想預約雷神索爾二 因為很好看 我沒有很帥 我也沒有很高 我學歷也不高 薪水也還好 我只是想交個黏人的女友 怎樣黏呢 無時無刻就想陪我 我已經有打算結婚了 沒意外的話 交往一兩年就會結婚 工作已經四年了 只差一個能互相扶持的牽手 我想要安定的生活 不想要每天尋找新的戀情 這種感覺好累好累 如果你也住新竹 如果你也喜歡看電影吃美食 歡迎你與我一起享受 也可以順便認識認識 但避免尷尬或是不熟 所以line先聊天一下吧 我 喜歡打扮 喜歡乾乾淨淨 喜歡唱歌看電影 喜歡ck淡香水 喜歡吃大餐 喜歡穿襯衫 喜歡有品味 喜歡唱歌 新竹人 在竹科某半導體打拼 四班二輪 目前是日班 我74年次 天秤座 身高只有174 體重62 外表尚可 我喜歡接近大自然 喜歡拍照... 喜歡去旅行 喜歡開車看花海 ps.我單身 希望你也是單身 我知道當我在挑人 對方也在挑我 所以你覺得我可以 看的順眼 各方面條件都還可以 在寄信給我 請寄站內信 交換LINE 希望你有真相 請不要聊一聊就消失或是封鎖 反正從朋友開始認識了解 有什麼問題就盡量LINE問我吧 FB https://www.facebook.com/profile.php?id=1641786009 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.230.62.210

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()