Blogtrottr
批踢踢實業坊 hardware 板
 
Online retail made easy.

With everything you need to start selling online today, Shopify is perfect for beginners & experts alike, providing a complete solution to create your online store.
From our sponsors
Re: [請益] 請問主機板內顯與顯卡組合雙螢幕輸出
Aug 12th 2013, 08:01, by lusaka

作者lusaka (gary.lusifa)

看板hardware

標題Re: [請益] 請問主機板內顯與顯卡組合雙螢幕輸出

時間Mon Aug 12 08:01:12 2013

※ 引述《lusaka (gary.lusifa)》之銘言: : : 目前狀況如下 : : 當我無顯卡時 主機板DSUB&DVI可以雙螢幕輸出,但是我在裝上顯卡時,BIOS顯示卡設定 : : 可以surround ENABLE,我在主機板D-SUB接次螢幕,顯卡用HDMI連接主螢幕,但是我儲存 : : 後,只有主螢幕有畫面,次螢幕無訊號,在WIN7硬體管理員,有看到主機板的顯卡,但他 : : 是驚嘆號想請教一下,各位大大是否哪個步驟由錯誤,還是在安裝顯卡後,原先主機板的 : : 驅動需要先移除? : : 感謝 : 感謝K大的回應,想請問的是我將顯卡父的驅動執行安裝的時候,他會出現我已有舊的驅 : : ◆ From: 112.105.242.124 : : 推 KiritoAM:你應該要先安裝驅動程式 08/08 15:42 : : 推 KiritoAM:買顯卡應該都會副一塊光碟 要先安裝 08/08 15:49 感謝K大的回應,我決定將系統重新安裝,我的流程是我先在bios設定由顯卡輸出,然後 再重新安裝系統與驅動程式,然後再回到bios將surround enable,主要顯示設定改成主機板 輸出,但是發生在進到win7的時候,出現藍底白字。不知道這樣有可能是怎樣的問題呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 112.105.242.124

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()