Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
貓咪的尾巴好像受傷了
Jul 15th 2013, 17:33

我今天起床的時候就發現我家的貓 尾巴不太正常 都不會搖 一直下垂 我輕捏尾巴的中間他會慘叫 還抓人 我叔叔就從尾巴的上方摸下來說中間的地方骨頭有一點點歪歪的 我家的貓平常會跑出去 我有下列的一些問題

1.如果不帶去看醫生牠會自己好嗎?

2.如果不帶去看醫生會怎樣嗎?

3.為什麼會這樣?

4.會不會要把尾巴切掉?

5.還是會永遠這樣?

請各位大大們回答得越詳細越好

謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()