Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-生活
>即時新聞-生活
京奧飛人鮑威爾 驗出服禁藥
Jul 15th 2013, 00:03

【綜合報導】前男子百米世界紀錄保持者、牙買加短跑名將鮑威爾和女隊友辛普森被查出尿液樣本含有違禁成分。

鮑威爾的尿液樣本驗出違禁成分奧洛福林。他在一份聲明中表示:「我想對我的家人、朋友以及全世界所有關注我的體育迷說聲抱歉,我從未故意使用過含有違禁成分的藥品。我不是一個騙子。我的團隊正在調查這件事,我們也正在跟相關機構合作,以調查違禁成分是如何滲入我的系統中的。」

牙買加短跑名將鮑威爾。 美聯社

牙買加短跑女將辛普森。 美聯社

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()