Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
腳的尺寸問題!!!很困擾!!!急!!!!!
Jul 9th 2013, 09:06

我有爬文看到底要如何量腳的公分(尺寸)

可是我有自己量 ,
我把一張紙放在地上然後畫我的腳形
可是後來畫完要量的時候!!!
是22~23.5cm 但是我買鞋子根本穿不下
我幾乎都買24/24.5
我有買一雙new blance24cm 可是有點緊
我也有買vans 24.5可是很有點大!

但重點是!!!!
我現在要買一雙厚底涼鞋
可是小幫手說如果平常穿24這雙要穿24.5
但版形正常,小幫手是說因為前面腳趾露出
所以建議穿大半號

可是我根本不知道自己幾號!!!
“誰可以告訴我我到底要買幾號的鞋子!!!?”

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()