Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
我想找質感好的假髮批發商
Jul 6th 2013, 05:34

我想要批假髮
可是我要質感好的!!!!!!
是希望可以帶很久的那種
因為我之前買過平價的
打結超嚴重髮質也越來越差><
我想要客人拿到好一點的商品
不用一件起批沒關西(但也希望不要太高,我只是在FB販賣的><,10頂上下都OK,重點要質感好!!!!)
批發價錢可以的話也不要太高
只要價錢能夠符合質感就好
盡量是有網路可以聯絡的
盡量是大盤商或直營工廠
我知道工廠都是在大陸><
但我不會換算成台幣...
有沒有人是做這行的可以教我或提供我一些資料><??

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()