Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
如何購買日本樂天
Jul 5th 2013, 23:08

我從台灣的樂天連接到翻譯好的日本樂天.
我在那邊註冊好了.也填寫好英文的資料.
但還有幾個問題想問達人們

1-只要從台灣樂天的連接到翻譯好的日本樂天.那裡的商品就不用擔心沒寄送國外.或者無法送達的問題了嗎?(因為我想購買的商品我照步驟有進到刷卡那網頁)

2-他有國際運費.但購買的商品是不是還必須負擔其他不知道的費用呢.例如關稅?
那我又要怎麼知道購買那件商品的正確總金額呢?

3-從那頁面買好像就不屬於"代購"了對吧.那我的英文資料日本商家那邊確定都能看得懂會處理嗎?畢竟我不懂英文.ADD那些都是用網路資源去翻的.而商品又必須刷卡.很害怕

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()