Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
紅貴賓幼犬一直吠叫
Jun 28th 2013, 01:08

我家的狗狗是1個月前來我家的
(他現在已經快三個月了吧!!)

剛來的時候
沒有幫他做"籠內訓練"
都是直接把他丟進去
之後他好像也習慣了

只是....
他被關進籠子的時候
旁邊一定要有人
不然他就會大叫特叫
(不管我們在不在家)

他晚上睡覺關籠子
他都不會叫
有時我們離開也沒關係

但是...
一開始他是早上4點準時叫我起床
(他要上廁所)
後來變2點
現在是12點

重點是....
只要他晚上離開籠子
上完廁所後
要再把他關進去 (他自願進去的)
他還是會叫

我該怎麼辦?!!!!!
我們家是套房
他一直叫會被鄰居抗議的
我和家人都快瘋了

我不會處罰 (最多大聲說 "不要吵")

他才三個月
放他出來會亂咬、亂吃
有鋪報紙給他
(他都會把報紙撕碎 = =
然後吃掉!!!!)

他的廁所在陽台
但是有紗窗
他無法自己開
現在又不敢隨便幫他換廁所位置

我們也無法 24H一直陪他

我該怎麼辦?!!!!
我是不是讓他養成什麼壞習慣了???

有沒有什麼訓練方法????

跪求各位)))

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()