Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
請教各位大大們 如何增進網愛技巧
Jun 18th 2013, 00:08

各位大大們
有玩過網愛的大大們
要怎樣增進網愛技巧呢?

我想要學習怎樣會讓女生更開心 更舒服
之前跟我玩過的人 都說我太快了
進展的都很快~~

我想請問 玩網愛 到底有哪些技巧?

當然是指純文字的
因為 要我說話 或視訊的話
我比較不敢去說

而且那個女生 是要我去帶的
想要學習一下~~謝謝大大
請問有什麼學習方法或技巧嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 omoss 的頭像
    omoss

    中視聶小倩線上看 , 聶小倩線上看第二集 , 聶小倩 中視 , 聶小倩電視劇 , 聶小倩

    omoss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()